Pages

Wednesday, September 29, 2010

10 ting på en onsdag


Må bare dele denne etsy shop med jer:
http://www.etsy.com/shop/angiedelarie
Og så skal i også se bloggen: http://delarie.typepad.com/blog
Og nej dette er ikke et skjult link, så jeg kan vinde en blogcandy! Kan ikke fordrage den slags.

Når jeg så nu er i gang, så kan vi lige så godt tage de 10 ting.
Jeg glæder mig til at få noget af dette hjem

Er happy heart ikke bare det skønneste navn :)

Og når vi nu er i det, så tror jeg at en designer havde mig i tankerne, da disse blev designet:

De ligger i min kurv hos The Green Factory

Dagen i dag står på arbejde, jeg arbejder gerne i projekter, og er så taknemmelig for at jeg får lov til at arbejde sammen med de skønneste mennesker, især når det er andre iværksættere. Kender du über-iværksætteren Martin Thorborg. Han uddeler gerne røvfuld til os andre, og er så dygtig. Han formulerede i går mine tanker omkring bogen og bevægelsen "The Secret"

Og så kommer min skønne mor i dag, og vi skal shoppe - briller. Min lille vovse Mambo har ikke været sååå dyr i drift, når vi kigger på de ødelagte ting, og han er så nem. En rigtig drømmehund. MEN han har ødelagt to par briller, så jeg er er off til Louis Nielsen og få et par par nye.
Fra briller til scrapbooking, et meget naturligt jump - ikke? En scrapper spurgte mig den anden dag, hvem jeg beundrer udover Celine.
Det er svært, for der er så mange. Og jeg har ingen secrets...ej det passer ikke. Jeg har ingen hemmeligheder når det gælder mine inspirationskilder, dem vil jeg gerne dele. Så her kommer fire på stribe, plukket fra min Google reader
http://gingergrace.typepad.com/my_weblog/ (surprise, en studio calico designer)
http://karinecazenave.typepad.com/
http://luzinhavip.blogspot.com/
http://debeecampos.blogspot.com/

Og så er vi fremme ved et scrapbillede. Til klub 2010. Om månedens tema.


Hav en skøn dag, jeg skal se om jeg kan komme igennem den uden at hvæse af folk. Nu er jeg i alt fald fyldt med lækre ting som jeg har delt med jer.
Hvordan ville din 10 tings liste se ud i dag?

***
xoxo
Heidi

4 comments:

  1. Åhhh, jeg bare elsker skjønnhetsprodukter, og skapene mine er fulle her hjemme. Det er nok min andre hobby etter scrapping:)

    De produktene må bare jeg også bestille kjenner jeg:)

    ReplyDelete
  2. Nøj, de ser godt nok lækre ud de flasker og bøtter med lækre sager - og hvis det så oveni købet også både føles og dufter godt, så er det jo perfekt :-D
    Min personlige top-10 liste for i dag:
    - Jeg sidder på min yndlings-ø Samsø og solen skinner (det er jo hele TO ting) :-D
    - Det er den officielle ”Smagens Dag” i dag, og i år er emnet "chokolade", så når jeg møder på højskolen og laver aftensmaden i dag, så står den på Chili con Carne MED chokolade som en af ingredienserne
    - Der er Convention i Middelfart i weekenden, og selvom det er hårdt arbejde for os butikker, så glæder jeg mig til at møde en masse søde scrappere
    - Katten er igen i topform, efter en tur til dyrlægen i fredags, hvor han fik punkteret en byld
    - Claus er ved at sætte nye lamper op i mit scrapværelse, så jeg nu får endnu bedre arbejdslys
    - Lønnen går ind på kontoen i morgen (så er der shoppe-penge til weekenden)
    - Jeg fik ros i går på jobbet over min måde at præsentere maden på. Jeg æææælsker nemlig at fortælle en lille historie om det de får at spise, og i går var det Mulligatawny-suppe, så jeg kom omkring både 90-års-fødselsdagen, kolonitiden i Indien og Gin&Tonic ;o)
    - Jeg har lige været i bad og sidder nu og dufter dejligt her bagefter
    - Jeg har lige opdaget at mit mobil-abonnement er billigere end jeg troede !!

    ReplyDelete
  3. Skøn liste, jeg har lagt min på Scrapsisters :)

    Du inspirerer mig så meget til at blogge lidt mere og skrive mere! Tak for inspirationen, søs.

    ReplyDelete
  4. jeg er også blevet inspireret af dig :)
    dejligt du kunne bruge minialbummet

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails