Pages

Tuesday, February 12, 2008

Cybercrop igen

Så fik vi overstået cybercrop på scrapcatforum. Henriette og jeg har lagt rigtig mange timer i at arrangere et sådan crop - så vi var ellevilde, da der lige pludselig var 36 mennesker online samtidig (rekord) og 127 uploadede billeder og bidrag - fantastisk. Vi havde en god og meget sjov dag i vores ende af skærmen. Vi kæmpede med teknik, mails der ikke fungerede, stress, og mange andre ting. Men det var sjovt imens - vi gemmer de små pinlige (og for nogle yderst sjove) episoder til en anden god gang, men jeg kan afsløre, at jeg faldte på enden af grin - ja bogstavelig talt, vi var ved, at glemme en opgave fordi vi var så optagede af, at scrappe - fort
sættelse følger.
Vi har begge modtaget masser af roser og det kan vi rigtig godt lide :o), men det er trods alt aldrig værd, at holde et cybercrop, hvis ikke folk deltager - så 1000 tak for stor deltagelse og vi synes at bidragene var af meget høj standard - trods vores små overraskelsesangreb og at i også var tidspressede.

Det er ingen hemmelighed, at der også har været kritik - det lytter vi til, men går ikke ind i mudderkastning eller andet, der kan lede i retning heraf. Det eneste vi (jeg) har at sige er, at vi gør det friviligt - vi har lagt stort arbejde i det - fået en masse butikker med på ideen og gennemført så godt som muligt og hvad teknikken tillod (hvilket er taget op til evaluering). Vi har afholdt cybercroppet efter vores smag og i vores ånd, men samtidig forsøgt, at ramme så så mange som muligt havde lyst til, at deltage. Vi har f.eks. fravalgt, at der skulle laves kort, da vi ikke selv er kortmagere. Så der ligger tanker bag alle opgaver. Vi prøvede, at gøre tingene så fair som muligt og har ikke på noget tidspunkt forsøgt, at gøre nogen kede af det eller fornærmede. Sket er sket - vi har også lært af det - thats it - tror ikke i høre mere i den sag fra os.
Vi gør det meget gerne igen for det var rigtig sjovt. Vi er blevet opfordret til, at ligge vores skitser ud (samt muligvis flere) så lur mig om ikke scrapsisters slår til igen ;o) . . . meget snart . . . Så hold lige godt øje :)) . . og måske vi har flere små ting i ærmet ? ? ?
Jeg fik selv lavet et enkelt LO i går - det kan i se til multiscraps scrapbookqueen.
Og her kommer lige de LOs jeg havde lavet til inspiration til et par af vores opgaver.
Heidi


3 comments:

  1. Hejsa

    Ja, nu deltog jeg desværre ikke selv i cybercroppen, men var da inde og lure flere gange i løbet af dagen...og jeg synes at i gjorde et hammer flot stykke arbejde....
    Hvad kritikken er gået, aner jeg ikke, det er så lige det der er gået min næse forbi....men der vil desværre altid være nogen der ikke bliver helt tilfreds.....
    Jeg har oplevet at folk kan finde på at kritisere og klage over de "goodiebags" man får foræret til conventions...
    Så når noget er gratis, el. konkurrence-genet opstår i folk, så sker der et eller andet ...

    Så ros til jer.... for det store arbejde, og for at i er nødt til at have nogle brede skuldre

    Hygge fra Betina

    ReplyDelete
  2. Det var meget tydeligt at se, at I havde lagt stor energi i arrangementet. Jeg synes der var så mange fede og anderledes opgaver. De der ekstra opgaver, vil der helt sikkert komme flere af. Det var så sjovt. Jeg er ked af den bøvl I havde med teknikken, og især den, som kunne være undgået, hvis I havde haft adgang til admin pannelet. En adgang vi desværre ikke kunne tilbyde, da der er personfølsomme oplysninger i databasen. Det har Marianne og jeg lært af. Jeg vil gerne endnu engang sige tusind tak for en super skøn dag. Tak fordi I gad bruge jeres fritid på det.
    Knus Ragna

    ReplyDelete
  3. Jeg var osse kun med på sidelinjen igår, men synes det var nogen super opgaver I havde lavet :)..så uanset hvad kritikken måtte gå ud på, så er det nu engang sådan at man ikke kan gøre alle glade - sådan er det bare ;)..og at I gider lægge så mange timer i noget som de fleste forhåbentlig syns er sjovt - det er bare så flot, så mange roser til jer...fra en som sårn set godt vil være med en anden gang :D

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails