Pages

Monday, April 1, 2013

5 år med Scrapsisters

For my foreign readers, this is about my Company www.scrapsisters.dk that is turning 5 years today. It's a danish scrapbooking community, this post is only in danish.

I dag d. 1. april fylder Scrapsisters 5 år. Tiden er bare fløjet afsted, og jeg kan slet ikke huske, hvad jeg brugte mit liv på før Scrapsisters. Det har været en fornøjelig tid, med mange oplevelser og jeg har mødt de dejligste mennesker. En virksomhed er en levende ting, der udvikler sig med tiden og med de mennesker, der påvirker den, således har det også været hos os.



Har du lyst til at læse eventyret om Scrapsisters, så kan du kigge ind på vores forum :)
Jeg er SÅ stolt og glad over det vi har opnået. Og jeg er glad for at vi har overlevet krisetider, ikke mindst mine egne kriser.


Jeg arbejder lige nu på nye online kurser, på nye formater og på nye projekter, også til Scrapsisters. Det er så herligt at jeg i dag arbejde med min hobby og lever af det kreative i mit liv. Det er jeg dybt taknemmelig for.


Det jeg er mest ked af lige nu er at jeg ikke kan vise jer andet end sneak peaks. Men i morgen skal jeg scrappe med gode veninder, så jeg håber snart at kan vise nyt :) Jeg får stor-produceret kunst og andre kreativiteter lige nu, jeg er bare inde i en dejlig stime og finder mig til rette i min stil.


Hav en fantastisk forårsdag, og kig forbi www.scrapsisters.dk/forum og deltag i de sjove udfordringer, få gratis fødselsdagsgaver og hyg dig sammen med os andre.

Happy solskin 
Heidi

8 comments:

  1. Rigtig stort tillykke til Scrapsisters. Jeg håber, at eventyret vil fortsætte mange år endnu...

    1000 tak for alle de dejlige timer, jeg efterhånden har brugt på Verdens bedste Scrapforum.

    Knus :)

    ReplyDelete
  2. Rigtig stort tillykke med Scrapsisters. Som Jytte skriver verdens bedste scrapforum.

    ReplyDelete
  3. Stort tillykke med Scrapsisters - og tak for et dejligt forum....

    ReplyDelete
  4. Stort tillykke til scrapsisters : ) et super dejligt forum, vi meget nødig ville undvære ; )
    Det ser rigtig spændene ud dine sneak peaks : ))
    Rigtig god 1 april og nyd den sidste dag i påsken : )

    ReplyDelete
  5. Tillykke med fødselsdagen :)

    ReplyDelete
  6. Tænk at der er gået 5 år allerede! Tillykke med SS fødselsdagen. Jeg har læst og kommenteret jeres eventyr, som er et af de bedste jeg har læst.
    Har du fået nyt job? Er du nu så heldig, at du kan leve af din kreativitet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er selvstændig/freelance på fuldtid nu med bl.a. Webdesign og undervisning, kurser og SS, skriver på en bog eller to og har et par nye projekter i støbeskeen - iværksætter hedder det vist ;-)

      Delete
  7. Stort tillykke med de 5 år og tak fordi du orker, at holde gang i "vores" mødested! Knus

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails