Pages

Sunday, March 14, 2010

Convention

En vildt forvirrende weekend er overstået, men summet op har det været en god weekend.
Indkøb er det ikke blevet til, dels fordi tiden forsvandt og dels fordi jeg ikke synes jeg manglede så meget, og udvalget var meget ens.
Jeg fik købt et lækkert stempel, en sværte og canvas hos Kreative fornemmelser og lidt nyt papir fra Riddersholm design. Sammenlagt har jeg brugt små 400,- kr. Det er første gang jeg har prøvet det.

Her er et lille blik ind i min weekend, det bedste var alle de skønne skønne scrappere som jeg mødte, både nye - og især mine roommates på B&B Toldboden, tak for en sjov, morsom og skæg asti aften.


Det blev til et enkelt LO og et par hurtige kort. Vi havde den sjovest udfordring ved vores bord, hvor vi trak et navn og skulle handle for 50,- kr. på en halv time. Derefter havde vi 1½ time til at lave et LO, hvis ikke vi havde haft den, så havde jeg ikke fået lavet noget.

I dag er der ikke lavet andet en sofahygge, spendere dejlig tid med min skønne mand og så se Glee - en halv sæson :)

Hav det godt derude.

5 comments:

  1. Glee!!! Elsker Glee!

    Selv tak søde, det var en fantastisk hyggelig asti-fest! Knus og kram

    ReplyDelete
  2. Lyder til at i har haft en forrygende tur :)
    Dejligt at hilse på dig igen, det er som altid fornøjeligt. Synes det var en fed udfordring i gav hinanden, og nogle flotte kreationer det er blevet lavet med det indkøbte :)

    ReplyDelete
  3. Det lyder/ser ud som en hyggelig weekend.
    Sjov udfordring i gav hinanden. Må vi se resultatet ? ; ) : )

    ReplyDelete
  4. 400 kr. !!! Wow!!! Flot gået :))
    Lyder som en fantastisk weekend, og rigtig sjov udfordring.

    ReplyDelete
  5. Vildt at du kunne klare dig for 400 kr. Det var egentlig min plan ikke at bruge så mange, da jeg hellere vil bruge pengene i Napoli, men den plan holdt bare slet ikke ;-)
    Kønne billeder fra jeres Asti-aften... tror desværre ikke at vi har nogen fra vores. Godt det samme ;-)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails