Pages

Thursday, December 3, 2009

December

Kære læsere, jeg vil sige rigtig mange tak for jeres søde tanker. Det er så hårdt at miste min kæreste ven, der har fulgt mig i alt, hvad der er sket i mit liv de sidste snart 8 år. Vores skønne Collie savner sin ven, sin bodyguard og ham, der har tumlet med hende hver dag i 5 år. Vi forsøger at se på det lyse i livet og nusse rigtig meget om Maika. I dag har hun fået jule-muchy-stokke :) Jeg har fået nogle af mine egne babyting, heriblandt fandt jeg et tæppe, der er hæklet oldemorfirkanter. Min mor kan desværre ikke huske hvem, der har lavet det. Nu hygger det i min yndlingsstol. Jeg flytter jævnligt om og denne gang er det stuen det er gået ud over. Her et billede, hvor stolen hygger med tidens strik i mine farver.

Jeg fandt ro i dag, til at være kreativ. Det blev til en box til mine små tresures. Her er det indholdet, der bl.a. selvbetrukket knap og adventsgaver fra min skønne Søs.

Jeg var ikke sen til at tilmelde mig Ragnas julekalender i år. Jeg er med i en vintage gruppe og har allerede modtaget de skønneste gaver. I stuen pynter en kurv med alle gaverne og lidt blandet jul.
Vi julehygger og på vores bryllupsdag d. 1. december fik vi pyntet lidt op. Jeg er ikke meget til nisser, mere til hygge og lys.
Her det røde hjørne hørne med lysestager fra min faster i Holland, de giver det kønneste lys. De står ovenpå mit karlekammerskab, der har været min farfars. Det er fra han var karl på en gård på Sjælland i 30'erne. Billederne i baggrunden er fra Paris, så et helt internationalt hjørne ;-)
En lille gammel nisse har fundet vej, den er fra min mormor og morfars hjem. Her i selskab af et billede af min far som ung.

Hvordan ser dit julehjem ud?

Heidi

3 comments:

  1. hvor ser det hyggeligt ud hjemme hos dig :)
    du så jo mit hjem i onsdags, men jeg viser billeder af det på bloggen snarest :)

    ReplyDelete
  2. Hvor er det synd for jeres lille vovse at hun savner sin bedste ven:(
    Skal hun have en ny ven så på et tidspunkt?

    Jeg synes det rigtig fine ting du har pyntet til jul med, super hyggeligt...
    Jeg har vist en masse på bloggen om hvordan der ser ud hos mig: romantisk, gammeldags og masser af det:)

    ReplyDelete
  3. Ja vi kommer jo til at stå i samme situation mht til hundene. Det er trist, men nogle gange nødvendigt desværre.
    Hvor ser dit hjem dejlig julet ud..og altså hvor er jeg misundelig på den lænestol!!

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails