Pages

Saturday, July 4, 2009

Sweet Cherry

Så får i lige endnu et summer scrapfest LO fra Lifetime Moments. Jeg er virkelig blevet inspireret og har lavet mange meget forskellige layouts i juni. Nu glæder jeg min juli og håber opgaverne er med mig. Dette er lavet med hjemmelavet pynt og jeg elsker når det ikke er så mainstream.

Jeg kunne ikke stå for naboens kirsebær træ idag. Selvom kirsebær ikke går hånd i hånd med min hardcore diæt, så var de FOR fristende. De kaldte nærmest på mig. Huset ved siden af vores er tomt, så jeg tog naboen på vores anden side i hånden og så sneg vi os derover og plukkede løs. Årh, hvor de var gode :)

Varme hilsner fra Heidi, der følte sig som barn på frugtrov igen.

1 comment:

  1. det er altså rigtig fedt det layout!!!
    og LÆKRE kirsebær, håber snart mine bliver gode til at spise :)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails