Pages

Friday, March 28, 2008

Snart

Det er snart det sker.
I er stadig meget velkomne til, at gætte på fam-elkjaer@get2net.dk

Der er indtil nu gættet på:

Flere gæt på både alm. scrapbutik og webshop. At jeg i april starte webshop op med min egen forretning er en anden historie :)

Flere har gættet på en ny blog, skitseblog og challengeblog.

Graviditet, det havde jeg "afsløret" at det IKKE var.

Der er gættet på et nyt forum ala scrapcat.

DER ER IKKE GÆTTET RIGTIGT ENDNU!

Ledetråd: Det er scraprelateret...

God weekend derude. Jeg får travlt både med arbejde og med, at færdiggøre hemmeligheden og søndag er der crop i Odder - jeg glæder mig rigtig meget.
(Ja, der arbejdes næsten i døgndrift her i huset)

:) Heidi

3 comments:

  1. Jamen scraprelateret ..det kan jo være så meget :D..nååå men nu er der jo ikke så lang tid til afsløringen :)

    ReplyDelete
  2. Det ser ud til at vi må væbne os med tålmodighed. må indrømme at jeg overhovedet ikke har fantasi til at gætte hvad det er...
    God weekend.

    ReplyDelete
  3. Vi venter og venter og venter. For hulen da hvor er jeg nysgerrig !

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails