Pages

Sunday, March 23, 2008

Påske

I får ikke noget scrap, at se. Det er ikke fordi jeg ikke har lavet noget for hold da op, jeg tror aldrig jeg har været så kreativ og fået produceret SÅ meget, der er så fedt. I må tage mit ord for det, for mit kamera ligger trygt og godt hos min farmor i Odder, hvor vi var til påskefrokost skærtorsdag.

Påsken her er gået med lidt arbejde og lidt mere arbejde, familiebesøg og så har jeg brugt meget af påsken på hemmeligheden ;) Jeg kan og vil ikke afsløre mere, men det er bare SÅ spændende. Kig forbi SNART... nedtællingen er i gang 10 ... 9 ...

Ellers går jeg og glæder mig til Convention i Ryslinge, det er bare lige om lidt. Jeg var med i Oktober og det gik simpelthen SÅ stærkt. Denne gang har jeg valgt kurserne fra. Jeg vil meget hellere scrappe, snakke, shoppe og så rundt og hilse på jer alle sammen og se, hvad i laver. Det nåede jeg slet slet ikke sidst og jeg fik kun scrappet i 45 min. Så det bliver meget anderledes denne gang.

Pas på hinanden derude

Heidi

7 comments:

  1. Inde for at ønske dig en rigtig god påske :)

    ReplyDelete
  2. Ihhhh altså Heidi nu vil vi snart vide hvad den hemlihed er ! Vi venter spændt. Godt du har nydt påsken :0) Kommer du til Odder næste weekend ?

    ReplyDelete
  3. Jamen så glæder jeg mig da til at se noget af det kreative når nu kameraet finder hjem igen :D
    Hemmelighed..???...hmm...det går virk'lig ikke da ...fortæl fortæl!!! ;D

    ReplyDelete
  4. Wiiiih...jeg glæder mig også helt vildt til Ryslinge :O) ...og glæder mig til at du afslører hemmeligheden !

    ReplyDelete
  5. Ajjjj hvor ondt....man kan da ikke lufte hemmeligheder, og så ikke fortælle dem....og da slet ikke over for en flok quinder, som jo bekendt nok er de mest nysgerrige.....sukk...dybt sukkkk.....

    Glæder mig også vildt til convention, jeg har hellere ikke meldt mig til nogle kurser. Men derfor er det stadig ikke sikkert at jeg får scrappet, bare jeg får handlet og snakket...så er den hjemme LOL

    Knuz fra Betina

    ReplyDelete
  6. Ajjjj hvor ondt....man kan da ikke lufte hemmeligheder, og så ikke fortælle dem....og da slet ikke over for en flok quinder, som jo bekendt nok er de mest nysgerrige.....sukk...dybt sukkkk.....

    Glæder mig også vildt til convention, jeg har hellere ikke meldt mig til nogle kurser. Men derfor er det stadig ikke sikkert at jeg får scrappet, bare jeg får handlet og snakket...så er den hjemme LOL

    Knuz fra Betina

    ReplyDelete
  7. Håber du får en rigtig god convention. Næste gang jeg skal med, vil jeg også kun have 1 kursus. Jeg sad slet ikke ned i Ejsing. Glæder mig til at se dine produktioner, når du får kameraet igen.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails