Pages

Tuesday, July 5, 2011

Hvem opfandt konceptet ferie?

For vedkommende burde have et STORT kys, det er jo en ualmindeligt god anordning. Jeg er nu forelsket i ferie.
På en ferie kan man:
- Slappe af
- Se ting man ikke ellers ville se
- Have lange samtaler uden at bekymre sig om sengetid og vækkeure
- Drømme fremtidsdrømme
- Sove længe
- Se alle de serier man gerne vil se
- Grille med venner
- Spille tegn og gæt med venner
- Gå lange ture
- Scrappe og udtænke nyt
- Bestille rejse til næste ferie


Lige et enkelt layout fra en Scrapaften hos Scrapsisters.
Et lift af dette layout

Titlen er del af den sang jeg hørte da jeg skulle finde på en titel

Jeg eeeelsker tape og splatter - stadigvæk, måske jeg snart skal finde på noget nyt?

Jeg er også lidt forelsker i min terrasse ;)

Har du ferie og hvad får du tiden til at gå med?

xoxo 
Heidi, der glæder sig til ferie i uge 33 og Grækenland i uge 35

7 comments:

  1. Sikken et dejligt LO, - det er utroligt harmonisk - jeg får nærmest en indre ro ved at kigge på det .. :) .. og ja ,, ferie er en fantastisk ting ... :) Jeg nyder min, som har varet i 3 uger og vare vare frem til 15 august :)

    ReplyDelete
  2. Hvor er det bare smukt!!
    Er så vild med din stil.. dine fede og glade farver.. og fantastiske billeder du bruger...

    Hvor ser det bare skønt ud på din terassen... kan godt forstå du nyder den!!

    Uhhh ja ferie er en god ting... Den burde findes meget oftere.. Tror det ville gavne at have ferie noget oftere... ;)

    Jeg holder ferie med min mor,ene bror, søn og hund på Orø hos min søster.... og det har bare været rart at være ude i naturen på en hel anden måde end når man er derhjemme.. Her sover vi i campingvogn, spiser morgenmad på terassen til fuglenes sang og har gået tur på stranden osv... og som du siger, så det at bare kunne sludre hele natten, ikke stå op til et vækkeur, ikke tænkte på klokken osv det er bare en befrielse...

    Håber du har nydt at have ferie og forstår godt du glæder sig til næste ferie... :)

    ReplyDelete
  3. Uhmm... Jeg elsker også ferie... Kunne man bare lige have lidt mere af det, hvor der er tid til at være sammen med dem man holder af...

    ReplyDelete
  4. Skønt LO :o)

    Ferie ... åh, ja ... fra på fredag har jeg 3 uger til bare at n y d e ... jeg skal ikke ud og rejse, men blot nyde dagene, som de nu kommer. Har lånt en stak bøger på bilio og så skal jeg besøge det nye Elvis-museum i Randers. Håber også på stranddage .. og regnvejrsdage er scrappedage ... Fortsat rigtig god sommer :o)

    ReplyDelete
  5. Hvor er det et dejligt sommerfrisk layout. Hvorfor skal du finde på noget nyt, hvis det er tape og splat du elsker?? ; ): )
    Ja, ferie er en dejlig ting og jeg glæder mig til at det snart bliver min tur!
    God sommer.

    ReplyDelete
  6. Ja, din stil med splat og tape fornægter sig ikke. Men flot er det, og at få lavet et lo med de sarte farver til det foto, er da en kunst !

    Jeg er også rigtig god til at holde fri/ferie. Og det kunne jeg gøre i al evighed.....tror jeg da.
    Men i går var ren fornøjelse med udflugt, så i dag skal der lige klares ligt pligter i hjemmet. Jeg har i hvert tilfælde ikke problemer med at finde på, hvad jeg skal få tiden til at gå med. Og så skal jeg glæde mig til uge 30-31-32.
    Fortsat god ferie til dig....

    ReplyDelete
  7. Ferie here I come :o)
    Lækkert layout.
    Lidt fejt du allerede har to planlagte ferier, og så endda indenfor nærmeste fremtid ;o)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails