Pages

Thursday, June 23, 2011

Der er kommet post

...Fra en herlig krea-kvinde: http://madamzikzak.blogspot.com/2011/06/der-kom-en-pakke.html

 Med alverdens godter, vintage lækkerier og stof. 1000 tak :)

Vil du være med i pakkelegen? Så sender jeg 2 pakker af sted i dag, til de 2 første der kommenterer på dette indlæg. Her får du et sneak:
 Der er mange små godter i pakkerne, der er lidt forskellige.
Send din adresse til mig på heidi@scrapsisters.dk når du har kommenteret og konstateret at du er nr. 1 eller 2.

Sorry for de lidt mørke billeder, jeg har ikke tid til at redigere - jeg holder nemlig sommerferie, også derfor der er minimal blogtivitet fra min side.
 Og så arbejder jeg i mit krea-rum som jeg snart kan vise frem, der er mange spændende projekter undervejs.

xoxo
Heidi
i sommerferie-mode

5 comments:

  1. Ja den leg vil jeg da gerne være med i, det lyder sjovt

    ReplyDelete
  2. uhh det har jeg aldrig prøvet før, det kunne være sjovt være med, mon jeg når det???

    ReplyDelete
  3. Ja, jeg blev så kun nummer tre, men pyt, det er da en skøn pakke du fik i dag, den er nok værd at nærlæse, der er mange timers hygge i den. v.h. morkaren.

    ReplyDelete
  4. MUMS Tusinde tak for en lækker pakke <3 Knus fra Charitas

    ReplyDelete
  5. Wee, tak for nogle skønne ting, de ankom idag.
    Knus fra huginnbrogaard

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails