Pages

Thursday, July 28, 2011

Javel Hr. Sergent

Jeg har haft travlt med 3 online kurser til august. Jeg er DONE! Klar - ready! Og jeg er fuld af spænding, forventning og frygt. Er det nu godt nok - det evige spørgsmål...





Dette layout bliver brugt til en af mine "hemmeligheder" på kurset SommerSkitser. Du får simpelthen 15 af mine scraphemmeligheder på kurset. Jeg fortæller ikke hvilken denne tilhører ;) Derudover får du 45 skitser og meget andet ;)
På kurset viser jeg også 15 andre lækre, underlige og fine layouts som du ikke har set før.

Har du lyst til at deltage for kun 89,- kr.?
Vi starter på lørdag.
Bestil her: http://creativepublishing.dk/bestilling-2/

5 comments:

  1. Flot layout og mange sjove detaljer ser jeg. Stjernerne passer jo fint til sergent-titlen. Men jeg aner ikke hvor mange stjerner div. militærpersoner har...
    Tak for pakke. Lækkert med sådan lidt nye ting. Det er så inspirerende at få noget man ikke selv har valgt. Og alt falder i min smag. TAK.

    Det er ikke hverken kursus, indhold, pris eller andet der gør, at jeg ikke lige melder mig til kursus. Jeg synes det lyder spændende. Men jeg er for tiden mest til rutine-kort......bare sådan stille og roligt - uden tanke på noget som helst.....

    ReplyDelete
  2. Lækkert layout med flotte detaljer.
    Jeg er heldigvis allerede på ; )

    ReplyDelete
  3. Herligt og enkelt Lo af en lidt alvorlig ung mand.. fed overskift - den går lige ind...

    ReplyDelete
  4. Hvor er det et godt herrelayout.

    Glæder mig meget til dit kursus.

    ReplyDelete
  5. I so much like the clean style of this layout and the focal point you set! Janna

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails