Pages

Saturday, July 9, 2011

Gaver

Jeg er super heldig, jeg har fået gaver. Ud af det blå - det er bare de bedste gaver.




Denne bog er skrevet af Tina Dalbøge. En sej kvinde, der skriver bøger, holder workshops, rejser, guider dig igennem DIYs, laver mad og er nu super blogger. Mød hende på www.tinadalboge.dk
Jeg har fået denne bog af hende.
Og den er fantastisk!


Den er spækfyldt med ideer, skøre påfund og sjove indslag. Jeg har læst det hele også de skønne interviews med bl.a. Rene Toft Simonsen og Martin Thorborg, der er to mennesker jeg beundrer meget. Alle fortæller om kreativitet på en let tilgængelig måde og med tanke bag. Bogen er fyldt med små sjove detaljer, som den lille illustration der er ved hver af interviewofrene.
Alle de kreative indslag er noget alle kan lave, og især til børn vi bogen være god. Også her i den noget tvivlsomme danske sommer, er der masser af kreative ideer du kan fylde dine dage med - sammen med dine børn.
Køb den, læs den eller vind den lige nu: http://www.tinadalboge.dk/hoejtider-og-maerkedage/sidste-uge-med-giveaway-deltag-i-konkurrencen

***

Jeg har haft besøg af de dejligste scrappere.
Af Didde fik jeg noget jeg aldrig selv har fået lavet, noget jeg har beundret hendes hjem for og noget jeg måske har ladet en lille bemærkning slippe om at jeg gerne vil have ;)




Doilies. Er de ikke bare skønne og lige mig. Jeg kigger på dem hver gang jeg går forbi dem - jeg elsker dem.

xoxo
Heidi

4 comments:

  1. Tænk at få sådan en dejlig gave. Det ser spændende ud.

    Og doilybilledet fra Ifversen er da vildt flot.
    Det er da til at blive glad af, at kigge på det. Måske skulle man prøve at lave de doilyer.
    Dengang de var in, var jeg nybegynder i at samle på spellbinders. Nu har jeg efterhånden mange, og så er doily-bølgen selvfølgelig drevet over.
    Kender du typen, der bare er bagefter konstant....haha.
    Fortsat god sommer(ferie)

    ReplyDelete
  2. Dejligt at blive overrasket og begavet. Og DET fortjener du bestemt!! Fin bog og lækkert doily-billede. God weekend herfra Fifty's baghave hvor vi samler kræfter til at pakke tæt på 1.000 OSH-kort i morgen, søndag. =0)

    ReplyDelete
  3. Dejligt med gaver.. især de uventede.. og sikke et dejligt farverigt doily kunstværk du har fået...

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails