Pages

Thursday, February 17, 2011

Social scrapper

Det er også mig.
Jeg elsker at nusse med mine ting for mig selv, og jeg synes det er dødbesværligt at skulle til crops, men jeg elsker det. Det er så hyggeligt. Men helst de små crops. Som nu i tirsdags, hvor Heidi (en scrapveninde - ikke en skizofren personlighed) og jeg lavede modeling paste og enjoy kurserne.

Og som i går, hvor jeg var sammen med to crazy girls, der ikke er online, men derfor skal i ikke skånes for at se dem. Jeg elsker at veninderne har vinterferie.

Her er det Ninas layout

Vi campede hos Nina, der er total husmoderlig, her banker hun lige en lækker lille banankage sammen. Og sørger for frokost og gode scrapsnacks og en skøn chai te (ummm LINE) OG får scrappet flere layouts. I mens scrapper Line og jer. Her er det Line i seriøs scrapitur.



Og et af mine layouts fra i går. Jeg beklager den meget ringe billedekvalitet, men layoutet kom ikke med mig hjem, det fik Line, da det er hendes trold, der er på billederne. Udfordringen var også fra Line: Brug 3 billeder - er du sindsyg det er svært. Jeg fik scrappet et andet layout i går, det kan du sikkert se senere i scrapklubben på Scrapsisters i aften.


Vi fik også lavet nogle cutie blomster, her monteret på et hårelastik.

Vi taler så IKKE om mist uheldet jeg havde. De af jer der har prøvet at scrappe med mig kender til mine utallige uheld. Deraf også fast plaster-plads i min tote. Seriøst, det er uheld, jeg bliver simpelthen for optaget og så forsvinder ting og jeg vælter det ene og andet ud over det hele. Meget meget sjovt for alle andre, men ikke når man står med smadder våde bukser, så bare ben og må låne vaskemaskinen. Jeg tager det ikke så tungt, som jeg siger, så er det altid sjovt at være sammen med mig, for man ved aldrig hvad der sker ;-)

Happy day
xoxo
Heidi

6 comments:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud! Sådan skal man da være sammen - dejligt, dejligt. Det ser også ud som om I fik lavet lidt, og det er jo super.

    ReplyDelete
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. Dejligt at blive så forkælet. Super flotte layout i har lavet.

    ReplyDelete
  3. Det sociale er virkelig en stor ting i vores hobby. Jeg er bare ikke så god til at få lavet noget sammen med andre. Med mindre, at jeg har planlagt det hele hjemmefra, i hovedet altså ; )
    Men jeres dag ser hyggelig ud.
    Og det er flotte layouts, du fik lavet.

    ReplyDelete
  4. Lækre ting I får lavet (og ikke kun banankage, som er min favorit!) Du er sluppet smukt om treenigheden ;-)
    Glæder mig til at kunne køre ud til dig - laver du også banankager???

    ReplyDelete
  5. Jeg bager ikke! Men jeg kan invitere Nina, hun har altid kage med :D

    ReplyDelete
  6. eeej hvor hyggeligt!! det godt nok længe siden jeg har scrappet sammen med andre :(

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails