Pages

Saturday, February 12, 2011

Årh Bruno

Har hørt denne hele ugen - Årh den er da fantastisk :)



***
Maden vi fik i går var ikke waldorfsalat, men Raita (en slags indisk tzatziki) og en klassisk indisk ret kylling Tikka Masala. Men huset skal da brændes ned i dag, hvis lugten skal væk. Det forhindrer mig dog ikke i at lave Vindaloo med svinekød i aften (indisk igen), så må jeg brænde lejligheden ned i morgen.

Jeg har haft noget hovdpinehistorie i dag :( Men har det bedre, og når jeg har ligget stille for længe, så bliver jeg vældig rastløs, så jeg tog en tur i skoven med kamera, mit nye objektiv og hunde. Jeg er ved for alvor at lære at tage billeder og jeg elsker det.


Jeg skal have lavet et sengetæppe, det er tiltrængt. Og jeg har været på inspiration og gratis shopping i min mors skabe, der var det skønneste sengetøj fra min barndom i sen 70'erne og fra min mormors tid. Sikke nogle farver = godt humør.

Hav en fantastisk lørdag og tak for alle jeres kommentarer - jeg elsker hver og en af dem.

xoxo
Heidi

3 comments:

  1. Skøn sang - skønne hunde-luftnings-tur og ja, det sengetøj må da give en dejlig glad retro søvn...

    Jeg syntes også der lugter lidt brændt her på din blog i dag.. men bare det smager godt.. !!

    Jeg har været til Scrap'n'dream i dag, så jeg kan ikke klage...

    ReplyDelete
  2. Det ser jo dejligt ud. Gad da godt jeg havde mod på sådan et fantastisk sengetæppe. Mon man kan bestille en kopi ;o)

    Håber du vænner dig til lugten og har husket at sige 7-9-13 og banke under et bord mens du skriver det med at brænde lejligheden ;o)

    ReplyDelete
  3. Ja, den sang er også min favorit pt. Hører den igen og igen. Glæder mig til at se dit sengetæppe i fed retro stil. Kh 10na

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails