Pages

Friday, February 25, 2011

Indlægget om manden med de bare ben

Jeg kørte efter et oldgammelt ægtepar i går. I ved en gammel skoda, rusten, rød, hvor man lige kan se store øre og bobbet hår. Rundt i svingene var de nede på 20 km. i timen, normalt er jeg meget tålmodig, men jeg bandende altså lidt. Bilen skulle også på posthuset, kørte selvfølgelig ind, hvor man ikke måtte og imod ensretningen. Jeg kom heldigvis først, og gik ind mod indgangen, mens manden fik slæbt skodaen ind på en skrå parkeringsplads (oh favre nye verden) Inden jeg nåede indgangen havde han dog svunget sine blege stænger ud af bilen - og der måtte jeg standse og glo! ja - glo! For godt nok bor jeg i en større by med underlige mennesker, MEN jeg har aldrig før set et 90+ årig i bare ben, støttestrømper og pink blomstret nederdel. Og hvis jeg havde, så sad hans (ellers pæne) kone ikke ved siden af.

Behøver jeg sige at jeg var FLAD af grin, jeg grinede da jeg gik ind på posthuset, da han fik stavret sig derind, da alle de andre så ham og fniste og da jeg gik ud. Jeg hørte næsten ikke engang hvad han spurgte om, men det var noget, der ikke kunne fås/var blevet afskaffet for 50 år siden.
Jeg HAR billedebeviser, men af hensyn til sarte sjæle vil jeg ikke vise det - og så ved jeg af en kilde at jeg ikke må tage billeder på posthuset, men det gjorde jeg!


psst... jeg er på ingen måder fordomsfuld, jeg mener bare at det måske lige var den forkerte februar dag (med mange minusgrader) at klæde sig i nederdel og bare ben - og støttestrømper!


Heidi

8 comments:

  1. Haha...ja, man skal se meget før øjnene triller ud. Tak for et godt grin. Jeg får nogle spøjse billeder på min nethinde....fnis.
    Og godt du ikke er fordomsfuld, for så kunne du jo få sære tanker..

    ReplyDelete
  2. Tja - men sådan er der jo så meget ;)

    ReplyDelete
  3. *GG* sikke en historie : )
    Kan godt lige se det for mig hihihihi...
    Tak for historien

    ReplyDelete
  4. Åh nej... Jeg har mistet mælet! Jeg har ingen kommentarer!
    Men jeg VIL se billeder ;-) Og ring lige efter mig næste gang....
    God weekend til dig og dine!

    ReplyDelete
  5. Godt at der stadig er ting der kan overraske os, så vi kan trække på smilebåndet ; )

    ReplyDelete
  6. Det må da være fotos, der skriger på at komme under behandling af en scrapper...
    - Dejligt at denne verden er så mangfoldig !

    ReplyDelete
  7. Nej nej nej...og han kører bil ?...ikk´godt...Nå om ikke andet, så fik du dig et godt grin, og det er jo faktisk ret vigtigt ;-)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails