Her er mit første take.
Undskylder det uskarpe billede. Men sjovt er er, ren meditation! Jeg har altid lavet små doodles og telefontegninger, men jeg har aldrig overvejet at sætte det i system.
Jeg forstiller mig at bruge det sammen med art journaling eller bare som det er :)
Happy juleweekend.
Jeg skal til scrapjulefrokost - hvad skal du?
Jeg skal til scrapjulefrokost - hvad skal du?
