Pages

Wednesday, November 21, 2012

Lovely scrapping time

I just love to sit and scrap, that's not a surprise right? This sunday I was scrapping with a sweet friend and I just couldn't get my self going, well I was going, but the layout was teasing me. I had to go into my safe-zone and scrap as I do it best. Lettersize - love it :)

I used some new Crate Paper. It has been awhile since Crate caught my eye, but this fall *YUM* 



Jeg har scrappet sammen med en sød scrapveninde, og jeg elsker at sidde og scrappe med andre. Bare stille og roligt.
Jeg har brugt denne efterårs nye serie fra Crate Paper. Det er noget tid siden jeg har været vild med dem, men nu er jeg meget glad.

Har du set min nye artikel på Scrapsisters om en af favoritterne I {lowe} SCRAP? Som jeg også har skrevet om her på bloggen.

Happy day

xoxo
Heidi

6 comments:

  1. Hvor er det fedt!!!
    Det bar så hyggeligt at sidde og scrappe sammen med en god veninde :)

    ReplyDelete
  2. Lækkert LO! Flotte farver, opsætning og stemning.

    ReplyDelete
  3. Sikke en cool turkis splatter! Og skønt endelig at møde dig. I må komme til SAM igen :-) Og måske ku du hjælpe dem med et opdateret udseende på deres hjemmeside i mellemtiden?? Det ku godt trænge til en Heidi-hånd... Hi hi

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails