Pages

Tuesday, October 9, 2012

I got angry :)

When I was scrapping this weekend, my layout just wouldn't stop teasing me. I curled up a piece of paper and threw it at my friend. That was the beginning of this layout.
I so sorry for the poor first picture. I have to take a close look at my camera settings, I have properly played a bit too much with it.

Well, the layout is pretty simple in all kinds of ways. But I made it work and got to scrap this super cute picture of Mambo - the dog.






Jeg beklager den rigtig billede kvalitet på de øverste billeder på mine layouts. Men jeg skal lige have en (manden) til at kigge på indstillingerne. Jeg har vist leget FOR meget med det.

Layoutet her er fra i lørdags. Det ville bare intet! Så jeg krøllede mit papir sammen i vrede og smed det i hovedet på lille søs. Jeg fik det tilbage, distressede kanterne og samlede til et whitespace layout.

Det sorte banner er læder. Ellers er det rimelig simpelt og med fokus på den sovende Mambo løvehund.

Happy sun- and windy day.
Heidi

4 comments:

  1. Hvis dit papir ser sådan ud efter at du har krøllet det sammen, er du godt nok en forsiktig quinde ; ) : )
    Jeg synes, at det er rigtig flot og det er spændende med læder.
    Du må have en god dag.

    ReplyDelete
  2. Lækkert LO. Spændende med læder!!

    ReplyDelete
  3. Super skønt LO! Lidt skægt det der med at det nogen gange hjælper at gå lidt "amok" og lade frustrationerne komme ud :D.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails