Pages

Monday, June 11, 2012

Smashing good times

I'm smashing away and loving the free play and fun.











Here's some pages and details.

Can't wait to show you something tomorrow morning (happy days ;-)

***

Jeg smasher løs, og elsker det :) Her er detaljer og sider. Billederne vil jeg skåne jer for.
Som svar på hvad jeg studerer, så er jeg lige nu ved at læse engelsk og samfundsfag på hf. Det er for lige at komme ind i rytmen igen. Senere på året, eller først på næste år skal jeg læse videre/færdiggøre min uddannelse som Socialrådgiver, hvis alt går vel. Jeg har længe savnet nogle intellektuelle udfordringer, og det skal jeg love for at jeg har fået - skønt. Det betyder jo også at der ikke er så meget tid til det kreative og min hverdag bliver struktureret helt anderledes end før, det er også en udfordring.

Jeg håber snart at kan fortælle bolignyt, men jeg venter lige til der er skrevet under....


:)
Heidi

6 comments:

  1. FEDE FEDE smashsider!
    Happy reading.

    ReplyDelete
  2. Super lækre sider altså :) Jeg burde også hanke lidt op i mig selv, og få smashet lidt, men nu er det andre udfordringer der trækker :) Elsker strandbilledet <3

    ReplyDelete
  3. Bolignyt?? Skal i flytte igen? :)
    Spændende og inspirerende sider du har lavet til din smash :)

    ReplyDelete
  4. Søde smash sider..!!

    Det lyder rigtig spændene med uddannelsen :)
    Håber det kommer til at gå rigtig godt for dig...

    Flytte igen..?? Synes da næsten lige i flyttet tihihih...

    ReplyDelete
  5. Vild flot smash waw
    held og lykke med uddannelsen, det lyder spændende:)

    ReplyDelete
  6. wow Heidi, hvor er det fedt! Jeg går helt lyst til endelig at gå igang med at smashe. tak for inspiration :)
    Og der sker bare så meget med din scrap stil i øjeblikket, det er skønt at følge med :)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails