Pages

Wednesday, April 20, 2011

At være ude i naturen

Jeg elsker natur, lyde, dufte - ja, nøjagtig på samme måde har jeg det med papir. Jeg absolut elsker det.
På Scrapsisters Forum har jeg netop lavet et indlæg om det: http://www.scrapsisters.dk/forum/index.php?topic=10406.msg116850#msg116850


Så da der kom en skøn USA pakke til mig i dag, måtte det fejres med en tur ud i naturen - så er der ligesom lidt balance. Vi har været på picnic, og fandt dette smukke gamle skilt.


Og for at der igen skal være balance, så sætter jeg senere en masse til salg. Ind med det nye - ud med det gamle. Kan snart ses på Scrapsisters Forum

Jeg skulle hvile min skulder og nakke, men jeg er altså ikke god til det, vil hellere blogge, scrappe, lege, hækle - speaking of - i morgen må i se mine hæklede påskeæg. Se dem og en masse andre skønne æg på opfordring af Karen Klarbæk

ses vi?
xoxo
Heidi
Der byder velkommen til alle de mange nye søde læsere :)

6 comments:

  1. Nam nam lækre indkøb og et skønt skilt!
    Jeg glæder mig til påskeæg, bingo og dig i scrapmode igen :-)
    Solskinskram herfra!

    ReplyDelete
  2. Dejligt at I har haft en skøn dag - nogle gange sker der også ting som afleder at det gør lidt ondt her og der, og så kan man glemme det for en stund - eller også "Glemmer" man hvor det gør ondt og får rørt det "ondt" som man går og passer på ikke skal gøre ondt - øh lidt indviklet ! Skønt skilt - og dejligt at give sig tid til bare at være og gøre det man mest har lyst til ! Det er da et sundt tegn ;-) Jeg glæder mig også til i aften !
    Knuz og kram herfra
    Hjørdis ;-)

    ReplyDelete
  3. Uhh, nogle dejlige papirer og et herligt gammelt skilt...

    Dejligt med et friskt forårsindlæg......

    God påske herfra..............

    ReplyDelete
  4. Sikke en masse lækkert papir!!!
    Glæder mig til at se hvad du får sat til salg, det kan jo være "guld" for os andre ;)
    Dejligt at I havde en god tur, og det skilt er da total retro - fedt!

    Knus fra
    Dorthe ♥

    ReplyDelete
  5. Ej hvor lækkert!!!
    Der er til rigtig mange timers scraphygge hva :)
    Spændene hvad du sælger ud af :)

    ReplyDelete
  6. Sikke en lækker lækker pakke du lige har fået hjem : ))))
    Kan godt forstå at det er noget svært ikke at scrappe, når det bare lægger og kigger på en ; )

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails