Pages

Sunday, January 2, 2011

Nyt år - nye ord

I 2010 kom ord som Zumba og iPad ind i vores danske sprog.
Jeg har forslag til nye 2011 ord. Jeg har været på blogkommentarfart


I kender sikkert de bekræftelsesbogstaver, som vi ofte skal skrive for at give en kommentar - har i nogensinde læst dem som andet end tilfældige bogstaver? Flappe og - og hvad?


Har du?

Det må være varmt lys?
Det nye ord for noget meget kedeligt?

Kan man mænge sig med de unge med sms-slang? Forkorter vi nu risici?










En slags svensker?
Eller måske svensk shish kebab?
Økologi?


This 

Hav en fantastisk søndag
xoxo
Heidi

9 comments:

  1. *S*S*G*G*... det er faktisk morsomt, som du har fortolket dem :D Ja, nogle gange "læser" jeg dem hvis de er "læsbare"... uden at tænkt nærmere over det, men dine fortolkninger er bare får gode :))

    ReplyDelete
  2. Jeg har faktisk lavet en lang liste over ord, der er dukket op under juleblogning! De ligger her ved siden af min computer og jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op med dem, men de er lækre ;-)

    ReplyDelete
  3. LOL: - Fantastisk.

    ReplyDelete
  4. ; ) : ) fine ord, du har fundet.
    Jeg læser dem faktisk også nogle gange og smiler og tænker over hvilket rigtige ord de kommer af.
    Knus og godt nytår.

    ReplyDelete
  5. lol Heidi!!! jeg har også tit grint for mig selv over de ord ;)

    ReplyDelete
  6. Ved præcis hvad du mener med de ord, jeg kan heller ikke lade være med at få mening i dem, morsomt.
    Dejligt med nogle nye ord først i det nye år.

    ReplyDelete
  7. Hvor sjovt :) Jeg har også tit tænkt over de ord ;)

    ReplyDelete
  8. Haha. Jeg har også tit grinet af de ord.

    ReplyDelete
  9. Totalt morsomt indlæg - tak for et godt grin . og JO jeg er faktisk sådan en nørd der tit ser dem som ord. FULD svensker tror jeg det der swed... ord betyder - kan bare høre ham sige det. =0)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails