Pages

Monday, November 12, 2007

Hos Scrapbookfun

















Ja, der blev shoppet så jeg kan ligeså godt tilstå.... ( i bedste AA stil) Mit navn er Heidi og jeg er scrap- og shopaholic!!
Jeg fik købt:
Hunde og katte pair (ja, det er det super fede papir jeg har brugt her ;), karton, Zig Writer i grøn, clearstamps swirls, rivelinial fra Fiskars, div. rubons, sværte . . . og . . . og . . . vupti væk var hele ugens overskud i min lille salion ;)

Vi havde en rigtig hyggelig tøsetur. Jeg hentede Henri ved toget, vi spiste frokost og kørte. Det var lige før vi ikke kom afsted for bilen havde stået udenfor den (hrmmm..... åbne) garage port. Så røde italienske lyn havde frosset og kunne ikke starte.... men heldigvis, da jeg fortalte, at vi skulle til Scrapbookfun og gav lidt af min varme så ville den gerne. Henriette mente, at det var hendes skyld (det er stadig til diskussion ;) Efter en gang shopping skyndte vi os den anden vej - for jeg skulle arbejde og Henri skulle have gæster og i byen. Vi er vist enige om, at næste tøsetur går til MULTISCRAP. Så skal det også være en hel dag. Skal i med tøser?? Det kunne være hyggeligt, at fylde bilen :)

Søndag gik med arbejde - jeg havde en pige i stolen, der skulle ligge hoved til modelbillder til kursusmaterialer. Manden var Censor på hypnoseuddannelsen så eftermiddagen var min - og ja, jeg scrappede. Jeg var med på sidelinien hos scrapcat forum.
I dag har jeg scrappet med Henriette - online. Henri fandt en skitse - se den HER også scrappede vi :) Hyggede og havde det sjovt som altid. Resultatet kan du se øverst.

BILLEDERNE ER TAGET HER TIL AFTEN SÅ DERFOR ER DE MØRKE..... VILLE BARE DELE DEM MED JER ;)

Heidi

6 comments:

  1. wawwwww så super flotte loer, flotte detaljer :)

    ReplyDelete
  2. Ihh altså søs. De er da blevet super gode! Du må jo have til gode at se mine, til en anden dag.
    Det blev ikke idag jeg fik opdateret min blog, men mon ikke jeg kan nå det i morgen? (til gengæld fik jeg helt og absolut styr på pakkekalenderen. De mangler kun at blive pakket ind, så de kan afleveres på søndag!)
    Knus lille søs :o)

    ReplyDelete
  3. De er bare blevet super flotte de 2 LO's... Mange flotte detajle og gode farver..

    ReplyDelete
  4. De er bare flotte begge to, og er især vild med det øverste :)

    ReplyDelete
  5. Tillykke med dine nye scrap sager, tag lige mig med når I skal til Multiscrap!

    Flotte LO du har lavet, og papiret passer jo lige!

    ReplyDelete
  6. Hvor er det bare nogle virkelig lækre LOs!! Man får jo helt lyst til at give sig til at scrappe kattene - det er jeg lidt for dårlig til at få gjort! Så flotte LOs!!

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails