Pages

Wednesday, March 20, 2013

Every day life


I took this picture to capture every day life in Greece, and I think it's perfect to describe the lifestyle I see in Greece.

 The title is cut at my Cameo :) Love this machine.

Dette layout er lavet så billedet er i fokus, men titlen har også en stor plads. Den er skåret på min silhouette Cameo og har fået en omgang mist. Jeg elsker dette hverdags billede fra Grækenland, og billedet af det stille og rolige liv.

Jeg håber i har det rigtig godt derude i blogland. Følger du min blog via Google reader, der lukker til sommer, så har jeg her lavet en lille guide, der viser hvordan du skifter til Bloglines eller Bloglovin', hvor du også kan følge mig.





Happy day :-) Heidi

6 comments:

  1. Nøøøjj det lækkert Heidi!!

    ReplyDelete
  2. Det ser rigtig godt ud - jeg synes også det er spændende at få billeder af den lokale hverdag, og ikke bare det der bliver vist frem til turisterne

    ReplyDelete
  3. Fedt fedt layout. Den orange titel er bare for lækker!

    ReplyDelete
  4. Lækkert billed og layout fra Grækenland.
    God påske.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails