Pages

Wednesday, December 19, 2007

Jeg er blevet tagged...

Jeg er blevet tagget af Ragna og Thanni, og det går ud på, at jeg skal skrive 7 juleønsker:

1. Jeg ønsker mig en jul uden stress og bekymringer. Faktisk har jeg væddet med min mand om, at jeg ikke må tænke på firmaet eller tjekke min firmamail d. 23. 24. 25. og 26. Han vinder en othello lagkage og jeg vinder et fitnesskort :) Ja, han kan tåle lagkagen og jeg trænger til, at få motion ;o)

2. Jeg ønsker mig en masse scrapting, en silhouette, en masse papir, stempler, bogstaver, bøger og meget meget mere...

3. Jeg ønsker at min familie og venner er lykkelige og sunde og raske.

4. Jeg ønsker mig HVID JUL - eller bare hvid den 23. bare der snart kommer SNE....

5. Jeg ønsker mit hygge i julen og fred med alle dem jeg elsker omkring mig.

6. Jeg ønsker mig et barn.

7. Jeg ønsker jer alle en glædelig jul og et lykkeligt nytår.

Det var det.

Jeg ved ikke hvor mange jeg skal give den vidre til, men here goes...


Henriette

Maria

_______________________

Ellers har dagen stået på arbejde og jeg nåede lige, at få det hele til at gå op i en højere enhed. Jeg har faktisk måtte sige nej til flere kunder, det er selvfølgelig ærgeligt, men også lidt sjovt, at sige at jeg desværre ikke har tid før næste år :)

Noget knap så sjovt (jeg ved godt det er "døde" ting, men det er så træls) Men i dag er fryser og fjernsyn gået fuldstændig i stykker og den anden dag var det computeren, og komfuret har kun 1 juleaften tilbage, at leve i.... hvorfor går det hele i stykker på samme tid???

Nå, men i morgen kommer der billeder igen. Jeg har jo fået dejlige scrapsager i julekalenderen og jeg er blevet færdigt med mit LO.

God aften til jer alle.

Heidi

1 comment:

  1. Det er da faktisk en rar ting at kunne sige at der først er tid næste år..så går det jo som det skal ;)
    Jepz ting har det med at gå i stykker i stimer - gad vide hvorfor ;)
    Og så er det nogen rigtig gode ønsker du har, håber de bliver opfyldt :)
    Vi "ses" imorgen igen :)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails