Pages

Tuesday, December 4, 2007

4.



20 dage til JUL :)) Jeg glæder mig... MEN hold da op, hvor er jeg gået fra den ene yderlighed til den anden. Jeg har været studerende, været på kommune kontor og lavet alt muligt andet stillesiddende arbejde i mange år. Jeg har haft min egen lille salon ved siden af, hvor jeg laver eyelash extensions, negle og hair extensions - dog aldrig mere end 1 kunde om dagen. Og nu i mit nye job i en større salon i Viborg er det mange kunder hver dag og stående hele dagen og med mange kunder. Det skal min stakkels ryg lige vende sig til. Og det er til kl. 18 eller 20 hver dag. Jeg har 1 fridag indtil jul (ok jeg skal være rimelig jeg har også fri på søndag og den 22. december :) *julejubel* tja, jeg er måske en tand ironisk....
Til min ømme rygstykker har min fantastiske mand købt en massage stol, der kommer i morgen, ej hvor jeg glæder mig til at komme hjem i morgen aften og sætte mig en halv time for mig selv og blive masseret igennem. Men han måtte gå så grueligt meget igennem, da jeg har bilen på arbejde måtte han først gå Ikast tyndt, så Herning og derefter vente på bussen, der ikke kørte helt hjem, så han måtte gå 5 km. mere. Stakkels ham. Men hvor er det også lidt sødt, at han nu har sympatismerter.
Nu har vi indrettet "velværelse" ved siden af mit scrapværelse og i forbindelse med kontoret. Ihhh hvor jeg håber jeg får tid i julegave ;)
I dag har jeg fået en skøn scrapgave (øverste billede) af min dejlige søs. Hun ved da også lige, hvad jeg kan lide. Det andet billede er de smukke blomster fra i går.
Mit eneste problem er bare HVORNÅR skal jeg scrappe?? Hvad gør i andre for, at få hverdagen til, at hænge sammen?? Og jeg har ikke engang børn.

Jeg er allerede nu ved, at varme op til i morgen . . . jeg har besluttet, at vise mit allerførste LO i 30x30. . . så "glæd" jer ;) Det er jo blevet popolært - og jeg er da med på trenden. Det er jeg altid - bare lidt senere end i andre ;)) Så vi ses i morgen til endnu en dag, hvor jeg ikke har tid til, at brænde kalenderlyset....
Heidi

5 comments:

  1. Ja indimellem er det hårdt at få hele verden til at hænge sammen. Men jeg VIL have lim på fingrene hver dag, men svært er det da.
    Held og lykke med jobbet.
    M.v.h. stine66

    ReplyDelete
  2. Den masagestol ser bare vildt lækker ud!! nøj!!! Forstår godt du glæder dig til at kunne slappe lidt af om aftenen! Det er da også hårdt pludselig at skulle stå op dagen lang, når du nu ikke har været vant til det.

    Fine julekalender pakker du har fået! :-)

    God 5. december.

    ReplyDelete
  3. åhhhh, for en stol da, hvem kunne ikke tænke sig en tur der :)

    super gaver du har fået.

    ha en rigtig god dag :)

    ReplyDelete
  4. Det var en dejlig og skøn gave..håber du får tid til at få fornøjelse af den ;)

    ReplyDelete
  5. WAUW, den stol ser go' ud. (Vi har massagestole stående på alle afdelinger på sygehuset hvor jeg arbejder, men de ser nu ikke så fancy ud som denne er :-))

    Hvor er din mand sød, - og så alle de trængsler han måtte igennem for at glæde dig, han fortjener en ekstra knuser :-)

    Dejlige og gode ting du har fået i dine pakker :-)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails