Pages

Monday, November 19, 2012

An artsy layout

This is a test layout. I was testing colors, splats and so many other fun things. Love the outcome.





Dette er et testlayout. Jeg har bl.a. testet farver, dejlige neon mists fra Hobbyboden og skønne mega splats. Elsker det :)

Last week I was a lucky girl. I went to write an article for my scrap-mag Scrapsisters.dk. We were at DK4 a danish TV channel to see the taping of a scrapbooking show. I was so much fun, and I really feel lucky.
The article will be at Scrapsisters early december.


Sidste mandag var jeg på Scrapsisters job på DK4, hvor jeg så heldig at overvære optagelserne af et How2Scrap program. Det var så sjovt, og en fed oplevelse som jeg ikke ville have været foruden. 

Happy monday.

xoxo
Heidi

5 comments:

  1. hold da op hvor er det et lækkert lo er vild med husblasen

    ReplyDelete
  2. Lækkert layout. Hvad er det for en du har splattet med? God effekt med husblassen (er det ikke det du har brugt?).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er husblas :)
      Jeg har splattet med neon tekstil farve og den hvide distress stains (picket fence)

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails