Pages

Thursday, July 5, 2012

My scraproom

Before I start packing for our move in september, I have to show you my cute scraproom - I love it :)














Det er her jeg scrapper, jeg elsker mit lille bitte rum. Men det er en kort frist, om knap 2 måneder får jeg et kæmpe scraprum/kontor, med plads til gæster - yey :)
Jeg har tidligere vist mit scrapværelse her og mit allerførste værelse uden ret mange ting :o) Det er sjovt at se sin stil ændre sig ;-)

Happy day fra en såret mig, jeg lavede et kæmpe styrt på en gå tur med hundene den anden dag, jeg er godt nok blå, gul og grøn! Av!

xoxo
Heidi

7 comments:

  1. Hold op hvor er det lækkert... Kan godt forstå du er vild med det... Ville gerne se det live...
    God aften til dig

    ReplyDelete
  2. Mums!! Hvor et lækkert værelse ... og sikken udvikling fra det første :)
    Bliver spændende om vi også må se dit nye, når du er flyttet :)

    ReplyDelete
  3. Et lækkert værelse du har. Det er sjovt at se udviklingen fra det første.
    Uh, det lyder som noget der gør ondt. God bedring med misfarvningerne

    ReplyDelete
  4. ihh hvor ser der bare hyggeligt ud

    ReplyDelete
  5. Ihh hvor ser det hyggelig "hule" agtigt ud...
    Synes det fedt og kreativt at du har decoreret dine æsker/kasser
    mm så det vikelig er personligt..

    Sikken et arbejde du står over for.. Nedpakning af scraprum er vist den
    mindste del.. planlægning, indretning og indkøb til det nye større scrap rum
    er en stor omgang men bare SUPER hyggeligt...
    Bliver da vildt lækkert du får plads til gæster :)
    Håber vi får lov at se med fra værelset er tomt og under indretningen ??

    Tak for kikket :)

    ReplyDelete
  6. Hvor ser det altså hyggeligt ud hos dig. Skønne billeder fra din hule. Og sikke da en udvikling der er sket - også for dig.
    Jeg er jo midt i det nye nu - og det er noget af en mundfuld med sådan en flytning.
    Tak for kigget.

    ReplyDelete
  7. Skønt lille scraphjørne - ville ønske mit var mere scrappet.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails