Pages

Thursday, May 10, 2012

Da jeg var nybegynder

Jeg er virkelig blevet udfordret på det seneste, især på min tankegang på hvordan jeg scrapper. Vi har lige haft en artikel på Scrapsisters, hvor vi viste vores første og seneste layout.



 Her er mit daværende seneste layout :) Det er samtidig et layout jeg lavede, for at forklarer Eva, hvordan jeg scrapper. Drønsvært! Men vildt sjovt.

Du kan se hele artiklen her

Jeg scrapper, maler og smasher på livet løs, og elsker hvert minut. Andre gode ting fylder også mit liv lige nu, så bloggen er en bitte smule forladt, så vi ses når vi ses :)

Happy heart
Heidi

8 comments:

  1. Sikke et flot LO med masser af lækre detaljer.
    Rigtig god weekend.

    ReplyDelete
  2. Rigtig flot layout.
    God weekend.

    ReplyDelete
  3. Jeg er vild med det her layout!
    Både farverne og stemningen er helt i top til Grækenland!
    God weekend.

    ReplyDelete
  4. Wow det er virkelig lækkert sikke en stemning det gir, man kan godt se sig selv stå og høre den glade spillemand : )
    Rigtig god weekend

    ReplyDelete
  5. Virkeligt lækkert LO du viser. Jeg er vild med du har brugt "negativet" til stjernen! Sejt! Og så har du altså en fantastisk flot skrift!
    God weekend.

    ReplyDelete
  6. Skøn spillemand og dejligt LO. knus morkaren.

    ReplyDelete
  7. Super fedt LO Heidi.

    Dejligt at du virkelig gir' den kreativ gas. Jeg tror jeg skal forsøge mig med det der smash-noget, er kommet helt ud af scraptræning....

    ReplyDelete
  8. Kære Heidi. Fifty og jeg siger mange tak for den søde kommentar du har lagt hos OSH. tak fordi vi har fået lov til at skrive om OSH på Scrapsisters - grunden til at det går så godt er jo de MANGE skønne scappere og kortmagere der støtter op om vores projekt. Jeg kendte rigtig mange i vores fælles hobbyverden da det hele startede men jeg skal da lige love for vi kender ENDNU flere nu - bl.a. fordi Fifty er en charmetrold men også tror jeg - fordi folk hygger sig med at være en del af det fællesskab vi har prøvet at lave i OSH-verdenen. Der bliver vist en MASSE fine kort og alle er søde til at kommentere og bruge hinandens gode ideer. Og ingen tvivl om at det tager en hulens tid - men jeg elsker hvert øjeblik fordi vi både har det rart og gør en forskel - det er jo hvad man i dagens DK ville kalde "win-win". =0) Og tilbage til dit superlækre LO i dette indlæg - når og hvis jeg får lavet et LO igen er der sandelig også mange GODE og fine ideer i bare dette ene LO. Du er en knag er du.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails