Pages

Thursday, December 15, 2011

For en måned siden + gratis gave

I dag for en måned siden udkom min og Evas første eBog.
Det er helt sikkert ikke min sidste ;)

Hvis du ikke allerede er en af de mange scrappere, der har købt den, så er du velkommen til at shoppe hos Creative Publishing. Kun 99,- kr.

Vil du have et gratis kapitel? Så hent det HER

Senere: Rudolf. Jeg kom i tanke om at jeg jo optog en lille video, da Heidi C lavede Rudolf, så den og en vejledning ligger jeg op i dag.

Happy læsning ;)

3 comments:

  1. har allerede bogen, og må siger den er ganske god... Kunne godt ha' brugt mange flere idésider hehe :D

    ReplyDelete
  2. Den ser jo spændende ud, bogen:-)
    God aften

    ReplyDelete
  3. Det ser spændende ud... Den må jeg ind og kigge på ;)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails