Pages

Friday, April 8, 2011

Forårsstorm

Hold da fest hvor det stormer. I morges kl. 6.30 på gåtur med vovserne var det friskt og B-mennesket bag bloggen her kom tidligt i gang med arbejdet. Men resten af dagen har det jo været vildt - sandstorm.
Tænk at der i mandags var vejr til fotosafari, strandtur med bare fødder og masser af sol.

Jeg elsker anemoner, og i mandags så jeg dem for første gang i år. Jeg blev som Ronja Røverdatter om foråret.

 Kun et enkelt layout er det blevet til i denne uge.

Hav en skøn weekend.

xoxo
Heidi

6 comments:

  1. Oj et lækkert layout. Jeg kan godt lide din sammensætning af farver og dit "splat" !!
    Hvor har du baggrundspapiret fra??

    ReplyDelete
  2. Tak :) det er fra Crate emmas shoppe

    ReplyDelete
  3. jeg var også betænkelig ved al den blæst for vi havde aftalt at skulle på camping, men min mand mente ikke det ville være noget problem bare vi tog den med ro, så det gjorde vi - faktisk hele weekenden, men nåede så også at læse 2 bøger.
    Kan godt li de mange sjove detaljer på dit lo.

    ReplyDelete
  4. Sej Lo skønne ting du har brugt og dit " splat" kan jeg bare rigtig godt li : )
    Lige til at blive i godt humør af ; )

    ReplyDelete
  5. TØFF layout, likte spesielt knappene og de utklippede blomstene :) Har selv brukt det bakgrunnsark til en layout i weekenden :)

    Gleder meg til vi snart sees!

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails