Pages

Tuesday, September 28, 2010

At være 32 og en 7'er på Elliot

Jeg var i Århus i går. Bortset fra lugten, så elsker jeg Århus og jeg er sikker på at jeg om ikke så mange år flytter derudaf igen. Når man går i Århus, så oplever man de mest vidunderlige, sjove ting, som da Line (bff) og jeg bliver stanset af to søde piger fra Århus Katedralskole. De ville spørge os om, hvor gamle vi er, hvor lykkelige vi er på en skala fra 1-10 og så kunne vi vælge mellem 6 drengenavne (Emil, Anton, Viggo, Elliot, Victor)
Jeg er så 32 år, lykkelighedsskalaen slog ud til en 7'er og af de forfærdelige drengenavne valgte jeg Elliot. Hvad det skulle bruges til ved jeg ikke, men det er den slags oplevelser som Line og jeg har det drønsjovt med. Line var en 8'er og efter en tur i IKEA var jeg også på vej derop. Med til historien hører også at jeg lige var kommet fra en smertefuld behandling på Århus Sygehus og var blevet tvunget, trukket og slæbt med ind i Spejder Sport af alle steder, jeg tror ikke jeg kender nogle steder, der kunne være mere malplacerede for mig. Men jeg må jo accepterer at der er spejdere i mit liv, og de kravler ind overalt! Efter den forfærdelige oplevelse trak Line mig med i en butik, Dragons Lair - meget meget mystisk, men en del mere sjovt end i Spejerbiksen. Det er lidt af det man kan opleve i Århus.

 Et par stemningsbilleder

Heldigvis fik jeg udlignet lidt og var også i et par skønne tøsebutikker.

***

Når man kender mig, så ved man at jeg er en tøs (ment på den allermest søde måde, selvfølgelig) eller en "Fallen Angel" som en sød medblogger kaldte mig. Den har jeg taget til mig og mit nyeste navneskilt er da også lavet på englevinger og med masser af anti-spejder ting.

Følg endelig med på Scrapsisters Bloggen, der er lige lavet en plan for resten af 2010 og der sker så mange skønne ting og så er der inspiration til flotte navneskilte. Jeg overraske stadig over, hvor dygtige pigerne på Scrapsisters er :)

xoxo
Heidi

7 comments:

  1. Er vild med din tørre humor... Fantastisk skrivestil du holder mig :-)

    ReplyDelete
  2. Ditto herfra.
    Sidder og klukker over din Århus-tur-beskrivelse.
    Tænk at komme i spejdersport. Du ved slet ikke hvor heldig du er....haha. (jeg er jo en gammel af slagsen, fra dengang der var rigtige spejdere til...)
    Men du fik da også lidt andet på opleveren. Og iflg. fotos har det ikke været kedeligt det hele.
    Hav en fortsat dejlig dag - langt fra Århus. Og på gensyn. Må altså sige hej til dig på lørdag.

    ReplyDelete
  3. He he! Jeg er tidligere i mit liv kommet frivilligt i Spejder Sport og kommer stadig frivilligt i Dragons Lair... Jeg synes begge steder er fantastisk spændende! Der er så meget "dims" man ikke anede eksisterede! Dragons Lair har derudover nogle uhyre sjove spil og ikke kun latex-masker og hænder! Det må jeg introducere verden for en dag!
    Flot flot navneskilt!

    ReplyDelete
  4. Fantastisk fortælling ... fra det virkelige Angel Liv...

    ReplyDelete
  5. Jeg savner sådan Århus helt vildt og din fortælling gjorde det da ikke bedre. Alle de små skønne butikker i sidegaderne..suk.
    Men okay de 2 butikker du nævner dér kunne jeg godt undvære :) Jeg kan levende forestille mig at du har følt dig malplaceret og sagt: man behøver ikke at kunne lide det vel?
    Godt du fik udlignet med tøsebutikker.
    Superflot navneskilt du har lavet. I love it!!

    ReplyDelete
  6. Ja det lyder jo til du fik det bedste ud af dagen alligevel og du fik da smilet frem hos mig :o)

    Smukt navneskilt.

    ReplyDelete
  7. hi hi, jeg har også været spejder engang ;) det var dog FDF (som jeg ikke rigtig tror bliver talt som rigtig spejder ;)).
    Hvor ser du farlig ud med den hjelm!! dig ville jeg ikke møde en mørk aften ;D
    knus

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails