Pages

Friday, July 16, 2010

Sneak


 Jeg har læst denne bog i denne uge - jeg har et projekt 1 bog om ugen hele sommeren! Evermore kan anbefales, hvis du IKKE har læst andre i vampyr- udødeligkategorien, hvis du er under 18 år, er pige og trænger til noget meget letlæseligt. OBS: Det er ikke en vampyrbog! Så nu vil jeg i gang med bog 3 i Sookie Stackhouse serien.

Lige et lille sneak på, hvad der sker på Scrapsisters Bloggen snart. Og er det ikke nogle skønne ting Henriette har lavet.

Overskuddet siger "ja tak" til Asti i dag. Sushi stedet har sommerlukket :( Ja, der er kun et sted i Silkeborg! Er der gode ideer til andet lækkert sommermad, så er jeg meget åben for forslag.
Underskuddet sider "nej tak" til mere soleksem, troede først at jeg havde fået nældefeber, men nej, en solelsker og dyrker som mig skulle naturligvis efter 32 år få soleksem.
Har i nogle gode råd mod soleksem?

Hav en fantastisk weekend.

7 comments:

  1. Guud jeg skal huske at have min bog med på ferie!! Jeg læser Katie Flynn "beyond the blue Hills"
    Gode råd mod soleksem..hmm skygge? Ej jeg aner det ikke. Pøj pøj med det.
    Jeg tager på ferie imorgen og glæder mig for jeg har ikke fået en pind sol endnu så jeg er stadig bleg :)

    ReplyDelete
  2. ej er ked af du har fået soleksem :( jeg kender ikke til soleksem, men jeg har selv eksem og det hedder masser af fugtighedscreme/fed creme og luft og ikke at pille i det hele.

    ReplyDelete
  3. Sikken et skønt mål at have , 1 bog om ugen. Jeg selv er lige nu bidt af Sara Blædel. Havde købt to bøger af hende som skulle læse i ferien, der først begynder om en uge, men de er allerede læst ;O)

    har desværre ingen gode råd mod soleksem udover at undgå mere sol

    ReplyDelete
  4. Æv, hvor surt at løbe ind i en omgang soleksem. Jeg har desværre ingen råd, men jeg håber, at det forsvinder i en fart!

    ReplyDelete
  5. Øv øv øv med soleksem, jeg har selv været der for mange år siden, og der fik jeg nogle piller som hjalp.

    Jeg har lige læst "Library of the dead" af Glenn Cooper, super spændende og bestemt læseværdig.

    Knus

    ReplyDelete
  6. Hmm.. Soleksem??? Dette er sikkert ikke to brugbare råd: skygge og Germolene. Germolene er fantastisk mod alt: hudafskrabninger, solskader, myggestik, brandsår - you name it! Jeg plejer at købe det i den engelske butik i København og få det hjem fra London, når familien tager den vej.

    Jeg er udelukkende en krimipige... Har de sidste par uger tygget mig igennem Van Veeteren serien og før det Sjöwall og Wallö :-)

    ReplyDelete
  7. Super at læse en bog om ugen...desværre er jeg selv en langsom læser....er i gang med en serie om Heksejægerens lærling af Joseph Delaney.

    Soleksem: når først skaden er sket, så har jeg desværre ikke noget råd andet end skygge. Men du kan forebygge det til næste sommer ved at tage lidt solarium inden solen rigtig kommer frem..bare to-tre gange, det virker på mig :-)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails