Pages

Sunday, January 31, 2010

Et blogindlæg

Ja blogges må der. Den sidste halvdel af januar har været dum, rigtig dum. Jeg står nu uden indtægt og vi har sat vores hus til salg. Det er så trist... Så jeg forsøger at overbevise mig selv om at dette ordsprog er rigtigt (et kig ind i min dagbog):

Dette er forsiden af endnu et minialbum, jeg er blevet ret vild med at lave dem. Se meget mere på: http://scrapsisters.blogspot.com/

Jeg har på trods af alt været ret kreativ i januar. Her kommer et af mine layouts. Min mand er vandskræk, men efter vores ferie på Kreta og til det smukkeste sted jeg nogensinde har set gik det næsten væk, han er blevet omvendt og kunne slet ikke lade være med at kaste sig i det smukke vand, og han hyggede sig. Og så skulle det lige være mig, der var delfin i et tidligere liv, der skulle gifte mig med en landkrabbe :)


Detaljer.

Lidt flere sy detaljer, både de ægte og falske.

Vores dyr stortrives, der er gode venner, legekammerater, sjove, søde og meget dovne. Magnus missekat passer så godt ind i vores flok. Her er han på et rodet scrapbord, jeg ved ikke hvis det er ;-)
 

Vores gamle kat, Maggie, der er blevet lidt tyk på sine gamle dage, er også doven.  Vi overvejer om hun kan klare at flytte igen :(

Apropos at flytte... Jeg har ingen anelse om, hvor vi skal flytte hen, vi starter i Odder hos min mor når huset er solgt, men derefter?? Vi er åbne. Henriette har et "krav" om at det skal være max 1½ time fra Århus. Så det må vi se på, vi er meget åbne for at prøve noget nyt. 

Hvis du helt selv måtte vælge, hvor du ville bo i DK, hvor skulle det så være? Og hvis det er der hvor du bor, hvad er så godt ved det?

Hav en god søndag aften.

12 comments:

  1. ...Elafonissi !! jeg vidste det inden jeg så dit LO. Har nemlig selv været der, og selv om jeg også er vandskræk, så kunne jeg godt vænne mig til det sted. Der er meget smukt og vandet er lavt og lækkert. Superskønt sted.
    Hvis jeg skulle bo et andet sted end her, så skulle det være omkring Silkeborg, der er også meget smukt.
    Men elsker at bo, hvor jeg bor, fordi det er ude på landet, her er dejlig stille og fredelig, kan godt li' vores tosomhed, lige et sted hvor jeg trives.

    ReplyDelete
  2. Jamen stakkels dig da! Det lyder ikke så godt med hussalg og manglende indtægt. Håber snart den situation ændrer sig.

    Hvis jeg frit kunne vælge ville jeg bo nær Odense i Morud (som jeg har boet i) eller inde midt i Odense by - Hunderup kvarteret. JEG ELSKER ODENSE!! Til trøst er der kun lidt over en time til Århus og heller ikke langt til Sjælland, hvis det har betydning.

    Alternativt er Sønderborg - herligt mindre lokal by med masser af charme og jysk optimisme. Vi har helt sikker plads til endnu en passioneret scrapper. Og så er husene ikke så dyre hernede. Ulempen er nok er der er 1½ times kørsel til Århus - hvis du kører til!

    ReplyDelete
  3. Herning! helt sikkert, hyggelig by i rivende udvikling ;)
    Vi får snart dgi by med tilhørende wellness center og lækker svømmehal. mums og sikkert også en IKEA.
    Du kan godt høre at jeg lokker ikk'???...

    ReplyDelete
  4. Det lyder ikke så godt med manglende indtægt og tvungen hussalg. Jeg håber for jer at det løser sig på en ordentlig måde.
    Jeg ville gerne bo i nærhenden af skov og strand, hvis jeg skulle flytte. Men ellers er det mest vigtigt at have familie og venner omkring mig...

    ReplyDelete
  5. Hov... Flot layout. Jeg kan godt lide de papirer du har sammensat og bogstaverne! ; )

    ReplyDelete
  6. Hvis jeg kunne vælge hvor jeg skulle bo, blev det Herning, for der er jeg vokset op, og jeg ville gerne være tættere på min familie. Jeg har altid holdt af byen og nu er der jo også kommet nogle nye søer og dejlige områder at gå ture i ;-) Ja, og så det Heidi skriver er da heller ikke at kimse ad, måske jeg lige skulle snakke med manden igen :-)
    Håber snart du finder noget andet arbejde, og at I findet huset.
    Bortset fra det, er det nogle fede ting du har fået fremstillet. Sikke en masse teknikker du har benyttet dig af på dit LO.

    ReplyDelete
  7. meget flot og personlig bog, og dit layout er rigtig fint.

    Jeg kan rigtig godt lide at bo her ved Gilleleje, vi kan gå ned til vandet, vi har marker, skov, natur og rigt dyreliv, fred og ro og en stor dejlig have :) Det er ting der betyder meget for mig, og at familien er i køre afstand.

    ReplyDelete
  8. Hvor er det bare et skønt LO. Skønne farver, godt mix af materialer og flot opsætning. Dejlig personlig historie.

    Æv, altså med indtægten (for nu at bruge et godt jysk udtryk). Håber I finder en løsning ,der passer præcis til jer.

    Hmmm helt frit valg på boligmarkedet.....nær skov og strand.... men altså så skal familien også flytte med :-) Ry.... men det er desværre for dyrt.... Herning er bestemt ikke noget dårligt alternativ ....

    ReplyDelete
  9. Øv, ærgerligt når man ikke selv er helt herre over tingene. Jeg tror nu i ret sikkert får skabt et andet hjem også

    Hvor jeg gerne vil bo?
    1. Tæt på familie
    2. Gerne tæt på vandet fx Hirtshals eller Frederikshavn (familien vil dog ikke med)
    3. Hellere i et billiger hus så jeg havde mere råderum.

    Skøøønt album og LO´et er FOR LÆKKERT. Dejlige farver og detaljer.

    ReplyDelete
  10. SUK hvor er jeg ked af det på Jeres vejne øv øv sikke en md. - det kan kun blive bedre i februar ;o)

    Jeg elsker at bo hvor jeg gør - Frederikshavn - tæt på min far, venner, vandet, skov, skøn svømmehal, mange koncerter og let at smutte til sverige og ikke mindst skagen ;O)

    ReplyDelete
  11. Øv altså at I er nået ud i at skulle sætte huset til salg. Håber at det bliver solgt hurtigt. Lækre ting du har lavet :-)

    ReplyDelete
  12. Hvor er det trist at du står uden indtægt og at i må sælge huset. Det er ikke retfærdigt :( Jeg håber det bedste for jer og at i finder et sted hvor i får en indre ro igen.
    Superlækkert layout. De drops er da for fede. den detalje må jeg helt klart huske. Sikke en effekt de giver.
    Skulle jeg selv vælge hvor jeg kunne bo..hmm så ville jeg nok kombinere vestjylland med Århusegnen og dermed tættere på min familie, for dem savner jeg i min hverdag.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails