Pages

Wednesday, July 1, 2009

Jeg nåede næsten et juni indlæg

Udsigt over Hampen sø.

Samson Putter

Min venindes søn, Mads. (I know, der mangler journaling og det er kommet på efter billedet blev taget ;)


Igen Jounaling, men det er nu på! Line (BF) laver for en gang skyld mad???


Jeg er en bad bad blogger... ikke fordi jeg ikke scrapper eller laver andre sjove ting - det gør jeg. Alt er vel her i midten af Jylland, nu er det ferietid, badetid og scraptid. Så jeg nyder bare livet.
Rigtig god sommer Danmark.

1 comment:

  1. Det er da også vigtigere at nyde scrapperiet, livet og sommeren end at blogge. Men det er rigtig hyggeligt at se nyt fra dig - lækre lækre layouts. Antihausfrau-layoutet er for skønt ;o)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails