Pages

Wednesday, November 5, 2008

Er det mon tid til en update





Ja, her flyver livet bare af sted. Alt for lidt scraptid har jeg masser af, meeen lidt er det blevet til :)

Billedet lige her over vandt i Multiscraps convention konkurrence *yay* Iben har løftet lidt af sløret for, hvad der venter - og jeg glæder mig. Min første vundne konkurrence. Og ikke nok med det, så vandt jeg afstemningen på Scrapsisters til Majer og Dianas kort cybercrop *wohoo*
Nu går jeg altså i seng.
Godnat ;)
Heidi

6 comments:

  1. flot kort og layouts du har lavet :)
    er det virkelig første gang du har vundet ? og så 2 gange, mange gange tillykke :) glæder mig til at se præmierne!

    ReplyDelete
  2. Skønne LO´s og kort, og tillykke med "vinderne". Dit "Stilhed" Lo er så skønt....og julekortet lifter jeg nok ;-), fin ide til brug af mit eget papir.

    ReplyDelete
  3. Tillykke med hele to præmier på én gang. Det der spændende hvad du får :-)

    ReplyDelete
  4. Lækre ting du har lavet - kortet med snemanden er jeg især vild med ;o) og tillykke med de to vindere :o)

    ReplyDelete
  5. Super flotte ting, du har lavet. Og tillykke.

    ReplyDelete
  6. Tillykke Heidi - det er nogle flot kort og lo du har lavet. Du har ret der måtte gerne være nogle flere timer i et døgn.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails