Pages

Sunday, March 30, 2008

Glæd jer

"Glæd jer" Som Linda siger. Ja, i dag blev det afsløret for Odderne i dag og det var ikke, hvad de havde forventet. Jeg tror de blev glade og meget overraskede. INGEN har gættet, hvad det er. Nogle har været meget tætte på og så alligevel SÅ langt fra.

VI - ja VI, for vi er flere omkring projektet, afslører hemmeligheden i morgen kl. 23.59.

Det er ikke en graviditet og det er ikke en butik, der har været det mest hyppige gæt.
Det er rent scraprelateret.

Kig forbi i morgen aften, eller tirsdag morgen og få årets bedste scrapnyhed ;)

:) Heidi

4 comments:

  1. ja, jeg har ikke andet end at sige ... HRMF......

    LOL LOL LOL....

    Vi ses på lørdag...
    Knuz fra Betina

    ReplyDelete
  2. Sig det nuu...!! :D..der er da alt for længe til imorgen..faktisk..NÅ!!!! GG

    ReplyDelete
  3. Ja det kan nemt gå hen og blive en aprilsnar

    ReplyDelete
  4. Hej Heidi,
    fik lige set mange rundt omkring din blog og set alle dine flotte LOs. WOW siger jeg bare.
    Tak for en hyggelig dag igår.
    Jeg glæder mig som de andre til 1. April-overraskelsen.
    Kan du have det.
    Mange hilsner
    Pauline

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails